Az olvasók kedvencei- milyen blogokat szeret a magyar?

A 21. század egyik nagy problémája, hogy az emberek egyre kevesebb időt szánnak olvasásra. Bár aki tömegközlekedésen utazik megfigyelheti, hogy a legtöbb ember beletemetkezik a mobilja vagy tabletje képernyőjébe, de általában ilyenkor sem írásos tartalmakat fogyasztanak. Lényegesen csökkent a könyvek és e bookok eladásának száma, ez is csak azt bizonyítja, hogy ha sürgősen nem teszünk az olvasás újbóli megkedveltetéséért valamit, lassan egy néhány soros poszt szöveget sem fognak végigolvasni az emberek. Persze tisztelet a kivételnek, akik a könyvek mellett online tartalmak olvasására is szánnak időt. Az online tartalmak is elég változatosak lehetnek, cikkek, blogbejegyzések, tanulmányok, recept leírások, tehát biztosan találhatunk érdeklődésünknek megfelelőt, amire szívesen szánunk időt, hogy végigolvassuk. Fontos, hogy az online tartalmak készítői is tisztában legyenek azzal, hogy mik a közönségkedvencek, amiket kattintás után nem csak a címig olvasnak el a látogatók.  A cím persze nagyon fontos, hiszen csupán néhány másodperc jut arra, hogy megragadjuk az olvasó figyelmét.  Emellett érdemes a bejegyzés elején feltűntetnünk a becsült olvasási időt is, ami jó, ha maximum 10 perc. A vállalkozások weboldalán publikált blogbejegyzés nem egy hagyományos reklám, hanem egy laza, kötetlen kommunikációs forma, amit nem érdemes összekeverni a direkt értékesítési csatornákkal és eszközökkel. Hagyjuk meg a blogot egy egyszerű információs csatornának, ne akarjunk mindenképpen bevételt szerezni belőle. Éljünk az ingyenesen letölthető online tartalmak varázslatos erejével, hiszen a fogyasztók nagyra értékelik ezeket, mert megvan az az érzésük, hogy valami értékeset és hasznosat kapnak ajándékba.