A reklámügynökségek megbízását nem miden cég engedheti meg magának
Sokkal több cég vágyik rá és szeretne együtt dolgozni a magyar reklámügynökségek valamelyikével, azonban a szűkös anyagi forrásaik miatt ezt nem engedhetik meg maguknak. Mivel a reklámügynökség is gazdasági társaság, aki a bevételeiből és a profitból él, bár vállalhat pro bono megbízásokat, de nem ez a jellemző. De akkor mit tegyenek azok a kis és középvállalkozások, akik ennek ellenére is tanulni, fejlődni szeretnének? A reklámügynökség azt tanácsolja, hogy nézzenek körül az Interneten. Ma már rengeteg, valóban hasznos tudást átadó tartalom érhető el az Interneten. Lehet ez egy letölthető pdf tudásanyag, egy blogbejegyzés, egy Facebook live ingyenes előadás, vagy egy Youtube videó. A magyar reklámügynökségek továbbá javasolják még, hogy iratkozzunk fel minél több szakmai hírlevélre és érdemes üzleti podcastokat is hallgatnunk, amiből szintén egyre több érhető már el magyar nyelven is. Bár ez a tudás nem egyezik meg azzal, mintha egy ügynökség egyengetné márkánk kommunikációját, marketingjét és megjelenéseit, de ha ügyesek vagyunk, azért az így megszerzett tudás megfelelő beépítésével is érhetünk el sikereket, pozitív eredményeket, és lehet, hogy generál annyi plusz bevételt, amiből már ki tudjuk gazdálkodni a reklámügynökség megbízási díját.